یزدفردا: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌ برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

به گزارش یزدفردا: میثم پاریزی بعدازظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از همه پیشکسوتان ورزشی در همه عرصه‌ها باید تجلیل به عمل آید.

وی با اشاره به وضعیت مناسب فوتبال استان کرمان گفت: بذر این موفقیت‌ها را پیشکسوتان در شرایط سخت کاشتند و امروز ما به عنوان امانتدار میوه آن زحمات را می‌چینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه با یادآوری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در ادامه بیان کرد: امیدواریم قدردان شهدا باشیم و مسیری که جامعه ورزش که با تاسی از شهدا ترسیم می‌کند، همواره در کنار همه افتخار آفرینی‌ها و قهرمانی‌ها قدردان ارزش‌ها باشند.

وی اظهار کرد: استان کرمان از ابتدای سال تا کنون سه قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد به طوری که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر ایران شد و تیم فوتبال بانوان خاتون بم دهمین قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد و همچنین هندبال مس کرمان نیز قهرمانی خود را تثبیت کرد.

پاریزی بر لزوم توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان نیز در این آئین با اشاره به جایگاه کرمان در فوتبال کشور اظهار کرد: فوتبال استان در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.

وی موفقیت را در گرو برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح دانست و بیان کرد: مدیران باید الهام بخش و امیدآفرین باشند. جوانان باید از تجربیات گرانقدر پیشکسوتان استفاده کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا